سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 4   کل بازدیدها: 22884
 
کلبه ی تنهایی من
 
آشنایی
نویسنده: ورتا(گل سرخ)(چهارشنبه 86/8/2 ساعت 3:31 عصر)

 

می توان با یک گلیم کهنه هم

روز را شب کرد و شب را روز کرد

می توان با هیچ ساخت

می توان صدبار هم

مهربانی را ،خدا را ،عشق را

پاکتر از یک شاخه گل

تفسیر کرد

می توان بی رنگ بود

همچون آب

چشمه ای پاک و زلال

می توان در فکر باغ و دشت بود

عاشق گلگشت بود

می توان این جمله را در دفتر فردا نوشت:

 خوبی از هر چیز دیگر بهتر است

سلام به همه ی شما دوستای گلم. منم یکی مثل همه ی شما. اومدم تا حرفای دلمو که شاید نتونم به کسایی که می شناسنم بگم اومدم و دارم وبلاگ می نویسم.

اومدم اینجا. تو این کلبه ی نقلی خودم یه کم حرف بزنم با دوستای گلی که قراره اینجا پیدا کنم. تا وقتی می نویسم کهع متنی برای نوشتن و حرفی برای گفتن داشته باشم. و هروقت احساس کنم که چیزی برای گفتن ندارم .......

برای روز اول نمی خوام خستتون کنم.

واسه همین

فعلا بای

 

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظی
نگاهی به چهره ی انسانی یک شاعره ی ایرانی
امتحانات و چندتا تصویر
اندر احوالات اینترنت
بازم برگشتم...
جدی جدی داشتیم می مردیما
کمکم کنید مطلب بزنم
آشنایی

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
خانه ی آرزو [162]
ابوالفضل سالمی [30]
سایت مجمع هنرهای تجسمی و صنایع دستی [80]
سلمان علی بابایی [71]
مهدی ربیعی [144]
حدیث آموز [246]
عمو ناصر [80]
هادی نگارش [95]
لئون [110]
ساحل نشین اشک [82]
عشقولک [101]
مهبان [181]
آهستان [353]
سعید [178]
‍آقای حسامی [326]
[آرشیو(25)]


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
کلبه ی تنهایی من
ورتا(گل سرخ)
من هم یکی مثل همه ی ادمای این دنیا با این تفاوت که: من از مرگ نمی ترسم هراس من همه از مردن در سرزمینی است که در آن مزد گورکن از آزادی انسان فزون تر باشد.....

|| لوگوی وبلاگ من ||
کلبه ی تنهایی من

|| لینک دوستان من ||
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج

|| لوگوی دوستان من ||



|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو