سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 2  بازدید دیروز: 1   کل بازدیدها: 22745
 
کلبه ی تنهایی من
 
کمکم کنید مطلب بزنم
نویسنده: ورتا(گل سرخ)(چهارشنبه 86/8/16 ساعت 11:21 صبح)

 

 

سلام به همه

قبل از هرچیز باید بگم که یه تشکر به همه ی دوستای گلم که اومن و برام کامنت گذاشتن بدهکارم.

برای  تشکر فکر کردم شاید خوشحال بشین که لینکتون کنم. ( واااااای چقدر خودمو تحویل گرفتم.)

 باید از یکی از دوستان گلم مریم جون هم تشکر کنم که برای id جدیدم اسم پیشنهاد داد و از طرفی هم آهنگی که الان می شنوید به پیشنهاد این دوست گلمه. امیدوارم خوشتون بیاد.

من قرار بود تو این وبلاگ جدید متنای خودمو بنویسم و شعرهامو. اما یکی از دوستان بهم گفت اگر بتونم چیزی به دیگران یاد بدم بهتره.

در نتیجه قرار شد من همه ی کارهارو انجام بدم. یعنی هم مطلب علمی و هم آموزشی بزنم و هر از گاهی هم  یکی از شعرامو بنویسم و پست کنم.

حالا دوست دارم شما هم نظرتون رو بگین. خیلی خوشحال می شم.

من معمولا نوشته های خودم رو پست می کنم اما بعضی وقتها اگر متن قشنگی باشه اون رو هم پشت می کنم تا همه بخونن . اما برای اینبار حالا نقدا این متنو بخونید تا ایشالله بعد از خوندن نظراتتون در مورد مطالب؛ با توجه به اکثریت آراء؛ ببینم که چه مطالبی باید بزنم.

 

 

دیرگاهی است که تنها شده ام

قصه ی غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است

باز هم قسمت غم ها شده ام

مگر آیینه ز من بی خبر است؟

من اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخها شده ام

کاش چمان مرا خاک کنند

تا ببینی که چه تنها شده ام

تو پل رابطه ها را همه ویران کردی

هردو تهنا ماندیم

من به تنهایی خود خو کردم

به همان گونه که تو!!!!

و همه رابطه هامان بگسست

و فراموش بشد

مانده در تنهایی سرگردان

من و تو

ما

چه بیگانه شدیم

من و تو ما نشدیم

بلکه بیگانه شدیم.

 

 



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظی
نگاهی به چهره ی انسانی یک شاعره ی ایرانی
امتحانات و چندتا تصویر
اندر احوالات اینترنت
بازم برگشتم...
جدی جدی داشتیم می مردیما
کمکم کنید مطلب بزنم
آشنایی

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
خانه ی آرزو [162]
ابوالفضل سالمی [30]
سایت مجمع هنرهای تجسمی و صنایع دستی [80]
سلمان علی بابایی [71]
مهدی ربیعی [144]
حدیث آموز [245]
عمو ناصر [80]
هادی نگارش [95]
لئون [110]
ساحل نشین اشک [82]
عشقولک [101]
مهبان [181]
آهستان [352]
سعید [178]
‍آقای حسامی [326]
[آرشیو(25)]


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
کلبه ی تنهایی من
ورتا(گل سرخ)
من هم یکی مثل همه ی ادمای این دنیا با این تفاوت که: من از مرگ نمی ترسم هراس من همه از مردن در سرزمینی است که در آن مزد گورکن از آزادی انسان فزون تر باشد.....

|| لوگوی وبلاگ من ||
کلبه ی تنهایی من

|| لینک دوستان من ||
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج

|| لوگوی دوستان من ||



|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو