سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غیرتمند هرگز زنا نکند . [نهج البلاغه]   بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 7   کل بازدیدها: 22865
 
کلبه ی تنهایی من
 
امتحانات و چندتا تصویر
نویسنده: ورتا(گل سرخ)(یکشنبه 87/4/2 ساعت 4:49 عصر)

سلام به همه.

اومدم خیلی فوری و فوتی بگم وااااااااااااااااااااااای. امتحانات شروع شد و من بازم ادم نشدم.

با اینکه ترم پیش  داشتم سکته می زدم که مشروط می شم و با کلی دعا و سلام  صلوات و دعای دوستان و اطرافیان با 1 نمره افت معدل قبول شدم اما بازم این ترم تادیب نشدم و باز به کارام و جیم فنگام از کلاس ادامه دادم.

اما نکته ی جالب اینجاست که با وجود اینکه این ترم خیلی بیشتر غیبت داشتم و خیلی بیشتر هم درس نخوندم اما اصلا استرس امتحان و مشروطی رو ندارم. جالبه نه؟ تقریبا سر شدم.( سر = بی حس)

راستی ببینم شما رابطتون با کارای فرهنگی و کانون های دانشگاه هاتون چه طوره؟ من که خودم چیزی نمی گم ولی دوستام می گن به جای اینکه انقدر عضو فعال کانون های مختلف بشی یه کم هم عضو عادی دانشکده شو.

میبینید؟ حالا هی من بگم هیششششششششششششششششششکی منو دوست نداره هی شما بگید نه.

راستی راستی یه سری مسائل هست که باید بعدا در یک فرصت مقتضی براتون توضیح بدم.

فعلا برام دعا کنید تا بشینم یه کم بدرسم.

آهان یادم رفت بگم اصلا برا چی اومدم.

اومدم بگم من تا 15 تیر امتحان دارم و اصلا نمیتونم آپ کنم یا چت کنم. البته با عرض شرمندگی. الانم فقط اومدم بگم که یادتون نره منم هستم.

امیدوارم همه تو امتحانات موفق باشید. پس فعلا بای

*********راستی دارم یه وبلاگ برای کانون هنرهای تجسمی می زنم آماده شد لینکش می کنم.

راستی اگه دوست داشتین یه سری به این آدرس بزنید. مجامع کانون های هنزهای تجسمی و صنایع دستیه. اگر نظری هم داشتید خوشحال می شم.

http://souner.org

 

اینم یه تبلیغ تووووووووووووووووپ برا عمو جونم.

راستی داشت یادم می رفت:

خیلی دوستتون دارم.

اینم چند تا عکس که خیلی با حال و هوای الان جوره.

کی می گه این نا مربوطه؟ کلی هم ربط داره. می تونین این طور فکر کنید که اون بچه هه منم و اون طنابه هم کتابام. حالا دلتون برام سوخت؟پس عکس بعدی رو ببینید:

                    *****************************************************************

اینم به خاطر اونایی که همش می گن جای جوجو بودن پیشی بشم.

 

 

                        *******************************************************************

این نوری که داره می تابه روی برگه ها کمک های غیبیه که موقع امتحان به کمک من میاد. بابا چرا برداشت منفی می کنید؟ منظورم دعاهای مامان گلم و دوستامه.

 

 ************************************************************************

 استغفرا.....................

بابا چیه؟ چرا این جوری نیگام می کنید؟ مگه منم؟ مگه تو ایران ما اینجوری لباس می پوشیم؟ ها؟ تازه این کارای بد بد مال خارجی هاست والا دانشجوهای ما از این کارا نمی کنن. بگو استغفرالله...

***************************************************************************

اینم به عنوان حسن ختام. حالا دلتون برام بسوزه.

بیشتر

بیشتر

کمه

بازم بیستر.

خوب حالا که دلتون برام سوخت دعا کنید مشروط نشم.

***********************************************************************

دوستتون دارم. این بار دیگه واقعا بای



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظی
نگاهی به چهره ی انسانی یک شاعره ی ایرانی
امتحانات و چندتا تصویر
اندر احوالات اینترنت
بازم برگشتم...
جدی جدی داشتیم می مردیما
کمکم کنید مطلب بزنم
آشنایی

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| پیوندهای روانه ||
خانه ی آرزو [162]
ابوالفضل سالمی [30]
سایت مجمع هنرهای تجسمی و صنایع دستی [80]
سلمان علی بابایی [71]
مهدی ربیعی [144]
حدیث آموز [246]
عمو ناصر [80]
هادی نگارش [95]
لئون [110]
ساحل نشین اشک [82]
عشقولک [101]
مهبان [181]
آهستان [352]
سعید [178]
‍آقای حسامی [326]
[آرشیو(25)]


|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
کلبه ی تنهایی من
ورتا(گل سرخ)
من هم یکی مثل همه ی ادمای این دنیا با این تفاوت که: من از مرگ نمی ترسم هراس من همه از مردن در سرزمینی است که در آن مزد گورکن از آزادی انسان فزون تر باشد.....

|| لوگوی وبلاگ من ||
کلبه ی تنهایی من

|| لینک دوستان من ||
افرایش صدای گوشی+راه کسب درآمد از اینترنت+عکس بازیگران خانم خارج

|| لوگوی دوستان من ||



|| اوقات شرعی ||


|| آهنگ وبلاگ من ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو